fbpx

PADEL
CONDITIE TRAINING

Padel conditie & agility training

Welkom bij de Padel agility/conditie training van Ian Sport Coaching! Ons trainingsprogramma is ontworpen om je Padel vaardigheden naar een hoger niveau te tillen door je conditie, uithoudingsvermogen en behendigheid op de baan te verbeteren.

Ons trainingsprogramma bevat een verscheidenheid aan oefeningen die specifiek zijn afgestemd op padelspelers.

We richten ons op het opbouwen van kracht en uithoudingsvermogen in de spieren die het meest worden gebruikt tijdens een padel wedstrijd, evenals het verbeteren van uw voetenwerk en reactievermogen.

Onze coaches zijn toegewijd om je te helpen jouw padeldoelen te bereiken.

We bieden gepersonaliseerde trainingsplannen die zijn afgestemd op je individuele behoeften, met de nadruk om je te helpen je volledige potentieel te bereiken. Onze coaches zullen je bij elke stap motiveren en ondersteunen, zodat jij in een stijgende lijn blijft om de gewenste resultaten te behalen.

Wacht niet langer om je tennisspel naar een hoger niveau te tillen.

Meld je vandaag nog aan voor de Padel conditie training en begin snel resultaten te zien!

Wanneer?

Op dit moment trainen er nog geen groepen dus is de dag en tijd in overleg. Dit kan op een vast tijdstip of liever flexibel plannen? Dat kan natuurlijk ook!

Wat kan je verwachten

  • Veel ballen slaan
  • Reactievermogen verbeteren
  • Padel skills verbeteren
  • Handelings snelheid verbeteren
  • Voetenwerk verbeteren
  • Sterker worden
  • Fitter worden
  • Sneller worden
  • Mentaal sterker worden
  • Meer vertrouwen
  • Fit zijn voor meerdere wedstrijden
  • Verbeterde aerobe en anaerobe conditie,
  • Versterkte spieren in uw onderlichaam, bovenlichaam en core
  • Verbeterde hand-oogcoördinatie,
  • Verbeterde voet-oogcoördinatie,
  • Verbeterd bewegingsbereik

Hoelang duurt een training

Een training duurt 1 uur of 1,5 uur binnen een groepstraining kan iedereen op zijn eigen niveau trainen. Je kan op elk moment starten.

Waarom zou je bij mij komen trainen?

  • Vast tijdstip trainen helpt om te trainen ook ben ik je stok achter de deur
  • Ik zorg ervoor dat elke training anders is
  • Elke training is anders en verveelt nooit
  • Ik wijs je op progressie die je boekt, maar zelf misschien niet ziet
  • Ik help je gemotiveerd te blijven
  • Alles is op eigen niveau
  • Ik zorg ervoor dat je niet alleen op korte termijn fit word maar ook fit blijft op de lange termijn
  • Samen verkleinen we de kans op blessures
  • Ik zal er alles aan doen om je te helpen en je te ondersteunen waar nodig ook naast de baan ben ik altijd aanspreekbaar/bereikbaar

Waar?

Tijdens de zomer (april t/m Sep) trainen we in het Reinaldapark

 

Korte termijn voordeel:

  • Uithoudingsvermogen
  • Reactievermogen
  • Handelingssnelheid
  • Coördinatie verbeteren
  • Oveerzicht verbeteren
  • Explosiever
  • Mentaal sterker

Lange termijn voordeel:

  • Verminderde kans op blessures
  • Topfit voor de competitie
  • Topfit voor je volgende toernooi
  • Verbeterde gezondheid
  • Conditioneel veel sterker
  • Sneller herstel na wedstrijden
  • Mentaal sterker
  • Lichamelijk sterker
  • Progressie zien
  • Duurzaam gezond

Ben jij er klaar voor om de volgende stappen te zetten? Neem dan vandaag nog contact op!